Kierowcy nie mogą odbierać odpoczynków tygodniowych regularnych (45 -godzinnych ) w kabinach pojazdów – orzekł Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
Niemiecka inspekcja drogowa BAG poinformowała, jakie procedury stosuje przy kontrolowaniu, czy kierowcy odbywają regularne odpoczynki tygodniowe w kabinach. Sprawdź, jak postępować, żeby nie zapłacić kary.
Ostatnio płyną do nas z zachodu Europy same niepokojące wieści – kolejne kraje starają się, jak mogą, żeby wyrugować polskie firmy transportowe ze swoich rynków. Zresztą nie tylko polskie – także czeskie, rumuńskie, węgierskie… Oczywiście nikt nas stamtąd otwarcie nie wyrzuca, tyle że stopniowo wprowadzane są zmiany w przepisach, które powodują, że koszty wykonywania usług transportowych przez polskie firmy w Niemczech, Francji, Austrii, Holandii i Włoszech wciąż rosną.
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź szczegóły »