Filtruj treść
Filtruj

odpoczynek dobowy

Przerywanie odpoczynku na promie – błędy w programach komputerowych

Przerywanie odpoczynku na promie – błędy w programach komputerowych

Pytanie:  Analizując naruszenia za pomocą programów do rozliczania czasu pracy kierowców pojawiły się u mnie wątpliwości. Kierowca jadący w załodze rozpoczął odbywanie odpoczynku po upływie 15 godzin od rozpoczęcia dziennego cyklu pracy i odbywa odpoczynek 11 godzinny na promie przerywany dwoma czynnościami trwającymi nie dłużnej niż godzinę. Przykład: dzienny cykl pracy w załodze od godz. 07:12 do godz. 23:00 (15:48) - I dzień od godz. 23:00 odpoczynek. II dzień w godz. 04:10 – 04:33 (23 min.) – wjazd na prom, w godz. 07:16 – 07:51 (35 min.) zjazd z promu do godz. 11:00 odpoczynek. Od godz. 23:00 I dnia do godz. 11:00 II dnia odpoczynek trwający 11 godzin i 2 minuty (przerwany 2 podjazdami). Czy doszło do naruszenia?
Korzyści 

Z artykułu dowiedz się:

  • Jakie błędy mogą generować aplikacje komputerowe przy obliczaniu odpoczynku na promie?
  • Co oznacza grupowanie operacji w przypadku przerwania odpoczynku na promie?
  • przez ile dni trzeba wozić ze sobą bilety z promu?
 

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody

 
   
     Kncelaria Morawiec Kot    
   
                       
 
 
   
                       
   
                       
 
 

Nagrody i wyróżnienia

 

 
                 
x