Sądy administracyjne wskazują, że używane powszechnie przez ITD. wagi SAW 10 C nie mogą służyć do pomiaru masy pojazdów, których liczba osi jest większa niż trzy. Dyskusyjne jest też ustalanie masy rzeczywistej pojazdów przy użyciu tylko jednej pary wag. Na te dwa podstawowe problemy z ważeniem pojazdów w Polsce nakłada się jeszcze jeden – polskie drogi są wciąż niedostosowane do unijnego obciążenia 11,5 tony na oś. Stąd tak duża liczba przeciążeń i kar! Przedstawiamy problemy polskiego transportu wagi ciężkiej.
Pozostało jeszcze 95% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Zyskaj dostęp do wszystkich płatnych treści na portalu
Zyskaj dostęp i korzystaj z:
Aktualności o zmianach przepisów transportowych zawsze będziesz na bieżąco
Interpretacji przepisów zawsze z komentarzem, z którego wszystko jasno wynika
Konsultacji z ekspertami pytasz i otrzymujesz odpowiedzi
Dobrych praktyk transportowych rekomendowanych przez kancelarie sposobów postępowania, które warto naśladować
Telefonicznego dyżuru eksperta osobiście zadaj pytanie a natychmiast otrzymasz rozwiązanie
Edytowalnych wzorów dokumentów każdy przygotujesz w kilka minut
E-biblioteki z najnowszymi e-raportami branżowymi do pobrania
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 29 zł netto (35.67 zł brutto)