x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
x
Aktualności
Przewozy na potrzeby własne
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
Narzędzia:
Przydatne narzędzia
Procedury
Wzory dokumentów
Akty prawne
Podcasty i wideo
E-biblioteka
Informator transportowca
Odwołania od kar ITD
Zadaj pytanie
Zwiń
Filtruj treść
Rodzaj przewozu
Transport rzeczy
Transport osób
Przewóz na potrzeby własne
ADR
Odpady
Kraj
Polska
Niemcy
Francja
Wielka Brytania
Austria
Inne
Typ pojazdu
Ciężarówki po wyżej 3,5 t
Bus towarowy do 3,5 t
Autobus powyżej 9 miejsc z kierowcą
Bus do 9 miejsc z kierowcą
Pojazd specjalny
Filtruj
Strona główna
Słowa kluczowe
zaświadczenie dla kierowcy
zaświadczenie dla kierowcy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu w transporcie krajowym
Pytanie:
Wykonujemy wyłącznie transport krajowy. Jakie zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu powinniśmy wydawać kierowcom zamiast dawnych „żółtych tarczek”: rozbudowane unijne czy wystarczy uproszczone?
Piotr Kowalski
18 listopada 2011 r.
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wypełnianie zaświadczeń o nieprowadzeniu, gdy kierowca wyjeżdża z innego miejsca niż firma
Pytanie:
Wcześniej używaliśmy „żółtych tarczek”, które kierowca sam wypełniał. Czy to prawda, że teraz nowe formularze, które zastąpiły „żółte tarczki”, muszą być wypełniane wyłącznie na komputerze? Jakie godziny należy na nich wpisywać - czy od północy do północy, czy faktyczne, np. że w piątek kierowca zakończył pracę o godz. 16.00, a w poniedziałek rozpoczyna o 7.00?
Problem pojawia się, gdy samochód z kierowcą stacjonuje w innej części miasta, a ja np. dokładnie nie wiem, o której w poniedziałek kierowca wyjedzie - czy o 7.00 czy o 9.00 rano. Jak dostarczyć mu wydruk komputerowy? Czy kierowca może wpisać te godziny ręcznie?
Piotr Kowalski
18 listopada 2011 r.
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Zarejestrowanie czasu wolnego na karcie do tachografu - czy wystarczy zamiast zaświadczenia
Pytanie:
Kierowca jeździ na zmianę pojazdami z tachografem cyfrowym i analogowym. Po powrocie z trasy wykonywanej samochodem z tachografem analogowym wyjmuje wykresówkę, wkłada do drugiego auta kartę kierowcy i ustawia na czas wolny. Czy to wystarczy, czy trzeba wystawić zaświadczenie?
Piotr Kowalski
22 października 2011 r.
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Sporadyczne przewozy - jak wystawiać zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Pytanie:
Pracownik zatrudniony na stanowisku operatora węzła betoniarskiego, posiadający uprawnienia do kierowania samochodem ciężarowym, sporadycznie wykonuje (w zastępstwie kierowcy, będącego na urlopie) przewozy samochodem ciężarowym na potrzeby własne firmy. Czy musi mieć wystawiane zaświadczenia o nieprowadzeniu pojazdu na każdy dzień, kiedy nie prowadził pojazdu, wziąwszy pod uwagę, że zdarza się to z przerwą nawet 6-miesięczną lub dłuższą?
Piotr Kowalski
20 października 2011 r.
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Zaświadczenia o nieprowadzeniu pojazdu - czy na "inną pracę" i weekendy muszą być oddzielne
Pytanie:
Kierowca-magazynier (zadaniowy czas pracy po 8 godzin dziennie) przez ostatni miesiąc pracował w magazynie. Teraz wyjeżdża w trasę. Czy można na zaświadczeniach zaznaczyć za cały miesiąc punkt „inna praca" plus weekendy „miał czas wolny", czy należy wypisać osobne zaświadczenia za każdy dzień? A jak będzie w sytuacji, gdy musiał wykonać przewóz 2 razy w tygodniu?
Piotr Kowalski
19 października 2011 r.
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Przewozy na potrzeby własne wykonywane co kilka dni a zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Pytanie:
Jestem właścicielem zakładu, wytwarzamy różne wyroby z drewna. Posiadam samochód ciężarowy o DMC 26 t, dostarczam nim nasze towary do klientów. Mam zaświadczenie na przewozy na potrzeby własne. Przewóz trwa z reguły od 4 do 5 godzin, po czym wypada kilka dni przerwy. Następnie ponownie dostarczam towar. Czy za dni, kiedy nie wyjeżdżam, muszę wypełniać dla siebie zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu? Jeśli tak, to co zaznaczyć w okienkach?
Piotr Kowalski
13 października 2011 r.
Przewozy na potrzeby własne
« pierwsza
«
1
2
»
ostatnia »
5463
5464
3077
5462
5432
3241
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne nasze serwisy:
firmatransportowa.wip.pl
»
czaspracykierowcow.wip.pl
»
zarzadzajacytransportem.wip.pl
»
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo
Sprawdź szczegóły »
x