x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
x
Aktualności
Przewozy na potrzeby własne
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
Narzędzia:
Przydatne narzędzia
Procedury
Wzory dokumentów
Akty prawne
Podcasty i wideo
E-biblioteka
Informator transportowca
Odwołania od kar ITD
Zadaj pytanie
Zwiń
Filtruj treść
Rodzaj przewozu
Transport rzeczy
Transport osób
Przewóz na potrzeby własne
ADR
Odpady
Kraj
Polska
Niemcy
Francja
Wielka Brytania
Austria
Inne
Typ pojazdu
Ciężarówki po wyżej 3,5 t
Bus towarowy do 3,5 t
Autobus powyżej 9 miejsc z kierowcą
Bus do 9 miejsc z kierowcą
Pojazd specjalny
Filtruj
Strona główna
Słowa kluczowe
winiety
winiety
Archiwalny
Dokumentacja kierowcy wykonującego transport na terenie Unii, nie w Polsce
Pytanie:
Jakie dokumenty powinien mieć kierowca wykonujący transport międzynarodowy tylko w krajach Unii, niejeżdżący po Polsce? Czy kierowca w transporcie międzynarodowym musi mieć zaświadczenie?
Piotr Kowalski
5 sierpnia 2010 r.
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Archiwalny
Dźwigi na ciężarówkach - czy konieczne są tachografy, winiety, zaświadczenie i przestrzeganie norm czasu pracy
Pytanie:
Czy firma, która posiada dźwigi zamontowane na dużych samochodach ciężarowych, musi uzyskać zaświadczenie na przewozy drogowe na potrzeby własne? Czy kierowcy będący operatorami tych dźwigów podlegają pod rozporządzenie nr 561/2006? Czy w pojazdach musi być tachograf? Czy należy wykupić winietę?
Przemysław Rafalski
4 sierpnia 2010 r.
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Archiwalny
Dokumenty wymagane w Rosji
Pytanie:
Jakie dokumenty są wymagane przez władze w Rosji dla kierowcy jadącego z Polski?
Piotr Kowalski
22 lipca 2010 r.
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Archiwalny
Opłaty drogowe na Słowacji dla autokaru
Pytanie:
Jakie opłaty drogowe muszę uiścić na Słowacji? Chodzi o autokar o DMC powyżej 12 t.
Karolina Płaczek
2 czerwca 2010 r.
Problemy z ładunkami
Archiwalny
Winiety roczne - czy to prawda, że od jutra są nieważne?
Pytanie:
Mam winietę roczną ważną do 22 czerwca 2010 r. Dzisiaj kierowca dowiedział się, że moja winieta jest ważna tylko do jutra, ponieważ został skrócony okres ważności winiet rocznych. Jaki przepis to reguluje i dlaczego go wprowadzono?
Karolina Płaczek
27 maja 2010 r.
Problemy z ładunkami
Archiwalny
Czy autobus musi mieć winietkę?
Pytanie:
Mam busa na 15 osób, którego ciężar nie przekracza 3,5 t. Inspektorzy domagają się w trakcie kontroli okazywania winiety, a obsługa przy bramkach na autostradzie nie respektuje winiety, tylko domaga się opłaty za autokar. W dowodzie rejestracyjnym pojazd jest zarejestrowany jako autokar. Czy mam obowiązek wykupywania winietki?
Łukasz Wilczkowski
6 kwietnia 2010 r.
Problemy z ładunkami
Archiwalny
Czy policja ma prawo karać za brak winiety?
Pytanie:
Bardzo proszę o wyjaśnienie, czy słusznie zostałem ukarany mandatem. Miałem przewieźć grupę uczniów do kina. Podjechałem autokarem pod szkołę, po czym przybyła policja i mnie skontrolowała. Policjant stwierdził brak opłaty drogowej, więc nałożył na mnie mandat w wysokości 50 zł. Czy miał prawo?
Droga krajowa znajduje się kilka kilometrów od szkoły, po drodze jest tylko jedna poczta, na której można kupić winietę, poza tym, podstawiając autokar, nie mam pewności, że dalszy przejazd dojdzie do skutku. Zdarzyło się kilka razy, że grupa zrezygnowała, nie informując mnie wcześniej o odwołaniu wyjazdu.
Łukasz Wilczkowski
18 marca 2010 r.
Problemy z ładunkami
Archiwalny
Dwa samochody z zamienionymi winietami a możliwość uniknięcia zakupu nowej karty opłaty drogowej
Pytanie:
W firmie, w której rozpoczynam właśnie pracę, stwierdziłem następujący błąd: w posiadanej przez firmę flocie są m.in. dwa pojazdy: jeden o DMC 3,5-12 t, drugi powyżej 12 t. Zakupiono do nich dwie właściwe winiety, ale niestety omyłkowo wpisano nieodpowiednie numery rejestracyjne, tj. jednemu autu przypisano winietę, która powinna być dla drugiego auta i odwrotnie. W związku z tym jedno auto (DMC 3,5-12 t) porusza się z wyższą, niż powinno, winietą, a drugie (DMC powyżej 12 t) z niższą. Czy jest sposób rozwiązania tego problemu inny niż zakup nowej winiety dla samochodu, który ma tę niewystarczającą?
Łukasz Wilczkowski
18 marca 2010 r.
Problemy z ładunkami
« pierwsza
«
1
2
»
ostatnia »
5420
3086
5419
3359
3356
5633
5621
5631
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne nasze serwisy:
firmatransportowa.wip.pl
»
czaspracykierowcow.wip.pl
»
zarzadzajacytransportem.wip.pl
»
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo
Sprawdź szczegóły »
x