Weszły w życie przepisy, które nakazują dodać do akt pracowniczych nową część E. W nowym rozporządzeniu opisano też, w jaki sposób trzeba przechowywać oraz usuwać w aktach osobowych dokumenty związane z przeprowadzaniem badań trzeźwości.
Korzyści
Z artykułu dowiesz się:
Gdzie należy przechowywać informacje o badaniu trzeźwości pracowników?
W jaki sposób usuwać informacji o kontroli trzeźwości?
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 29 zł netto (35.67 zł brutto)
Radca prawny, specjalizuje się w zagadnieniach związanych z prawem pracy i ubezpieczeniami społecznymi. Autor licznych artykułów z zakresu wynagrodzeń, prawa pracy i rozliczeń z ZUS. Od 2008 r. redaktor publikacji kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych Wydawnictwa Wiedza i Praktyka.