Filtruj treść
Filtruj

ITD nie ukarze za nacisk 11,5 tony? Nie, ale...

Autor: Adam Hrycak

Dodano: 8 kwietnia 2019
TSUE uznał, że polskie ograniczenia nacisku osi (poniżej 11,5 tony) są niezgodne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że polskie ograniczenia nacisku osi (poniżej 11,5 tony na oś) są niezgodne z prawem unijnym. Część przewoźników będzie mogła odzyskać zapłacone kary, ale dotyczy to spraw nie starszych niż 5 lat. Wyrok oznacza, że ITD nie może już karać kierowców za nacisk do 11,5 tony. Tu jednak mogą być wyjątki.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do wszystkich płatnych treści na portalu

  • Aktualności o zmianach przepisów transportowych zawsze będziesz na bieżąco
  • Interpretacji przepisów zawsze z komentarzem, z którego wszystko jasno wynika
  • Konsultacji z ekspertami pytasz i otrzymujesz odpowiedzi
  • Dobrych praktyk transportowych rekomendowanych przez kancelarie sposobów postępowania, które warto naśladować
  • Telefonicznego dyżuru eksperta osobiście zadaj pytanie a natychmiast otrzymasz rozwiązanie
  • Edytowalnych wzorów dokumentów każdy przygotujesz w kilka minut
  • E-biblioteki z najnowszymi e-raportami branżowymi do pobrania

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Autor: Adam Hrycak

Specjalista z zakresu transportu drogowego z wieloletnim doświadczeniem w doradzaniu firmom transportowym i prowadzącym przewozy na potrzeby własne, autor wielu publikacji o transporcie drogowym.
 

Nasi partnerzy i zdobyte nagrody

 
   
     Kncelaria Morawiec Kot    
   
                       
 
 
   
                       
   
                       
 
 

Nagrody i wyróżnienia

 

 
                 
x