Pytanie: Z powodu awarii czytnika firma nie pobrała na czas danych z tachografu. Czy w tej sytuacji lepiej skorzystać z usługi pobrania danych przez firmę zewnętrzną czy poczekać kilka dni na zakup własnego nowego czytnika? W jaki sposób firma może wybronić się przed karą w przypadku kontroli?
Korzyści
Czy przepisy przewidują możliwość odłożenia terminu pobrania danych?
Co robić – czekać na zakup czytnika, czy skorzystać z pomocy innej firmy?
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 29 zł netto (35.67 zł brutto)
ekspert z zakresu prawa związanego z transportem drogowym, prelegent szkoleń dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw transportowych, absolwent studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (praca dyplomowa na temat statusu prawnego kierowcy w międzynarodowym transporcie drogowym), a wcześniej Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Własna praktyka doradcza - Prawnik w transporcie