x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
x
Aktualności
Przewozy na potrzeby własne
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
Narzędzia:
Przydatne narzędzia
Procedury
Wzory dokumentów
Akty prawne
Podcasty i wideo
E-biblioteka
Informator transportowca
Odwołania od kar ITD
Zadaj pytanie
Zwiń
Filtruj treść
Rodzaj przewozu
Transport rzeczy
Transport osób
Przewóz na potrzeby własne
ADR
Odpady
Kraj
Polska
Niemcy
Francja
Wielka Brytania
Austria
Inne
Typ pojazdu
Ciężarówki po wyżej 3,5 t
Bus towarowy do 3,5 t
Autobus powyżej 9 miejsc z kierowcą
Bus do 9 miejsc z kierowcą
Pojazd specjalny
Filtruj
Strona główna
Słowa kluczowe
zadaniowy czas pracy
zadaniowy czas pracy
Doba pracownicza i nadgodziny w zadaniowym czasie pracy kierowcy
Pytanie:
Moje pytanie dotyczy czasu pracy kierowców. Stosuję do moich kierowców, zatrudnionych w transporcie drogowym, system zadaniowy. Czy w przypadku kierowcy, który rozpoczyna pracę codziennie o różnych godzinach, muszę naliczać dodatki za rozpoczynanie pracy dwa razy w tej samej dobie? Zadania są ustalone na okresy 1-dniowe, czasem miesięczne, a bywa też, że na cały okres rozliczeniowy (3 miesiące).
Kierowca, według własnego uznania, czasem pracuje przez 13 godzin dziennie, to znów przez 3. Czy w tej sytuacji muszę naliczać dodatki nadgodzinowe za przekroczenie normy dziennej 8 godzin, czy dopiero po zrealizowaniu całego zadania, np. po miesiącu, przeliczyć wymiar całego zadania łącznie?
Łukasz Prasołek
22 marca 2011 r.
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Kierowca w systemie zadaniowym - jak długo może pracować dziennie
Pytanie:
Gdy kierowca jest zatrudniony w zadaniowym systemie czasu pracy, sam decyduje, w jakich godzinach rozpoczyna i kończy pracę. Czy wolno mu w związku z tym pracować jednego dnia 10 godzin, a innego krócej? Czy może codziennie powinien pracować po 8 godzin?
Łukasz Prasołek
2 listopada 2010 r.
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Zadaniowy system czasu pracy - kiedy można go zastosować do kierowców
Pytanie:
Czy w transporcie krajowym rzeczy wolno zatrudnić kierowcę w zadaniowym systemie czasu pracy? Kierowca sam odbiera dyspozycje dotyczące swojej pracy ze spedycji.
Beata Naróg
19 kwietnia 2010 r.
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców w zadaniowym czasie pracy i tych wynagradzanych ryczałtowo
Pytanie:
Zajmuje się organizowaniem transportu krajowego towarów. Zatrudniam kierowców w równoważnym oraz zadaniowym czasie pracy. Niektórzy z moich kierowców są wynagradzani za prace nadgodzinach i prace w nocy ryczałtem. Czy dla wszystkich kierowców musze prowadzić ewidencje czasu pracy?
Łukasz Prasołek
18 marca 2010 r.
Ewidencja czasu pracy kierowców
Zadaniowy czas pracy dla kierowcy - obowiązki pracodawcy
Pytanie:
Prowadzę firmę transportową zajmującą się przewozem drogowym osób i towarów. Słyszałem, że przy tego typu przewozach korzystne może być zorganizowanie pracy kierowców według zadaniowego systemu czasu pracy. Na czym polega ten system? Czy wszyscy kierowcy mogą być nim objęci? Jakie obowiązki dla mnie jako pracodawcy są związane z jego wprowadzeniem?
Łukasz Prasołek
12 marca 2010 r.
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Archiwalny
Dobowy i tygodniowy czas pracy kierowców oraz nadgodziny w zadaniowym systemie czasu pracy
Pytanie:
W stosunku do kierowców zatrudnionych przy przewozie drogowym towarów samochodami powyżej 3,5 t wprowadziliśmy zadaniowy system czasu pracy. Jak w takim systemie przedstawia się kwestia dobowego i tygodniowego czasu pracy kierowców? Czy kierowcy mogą pracować 10, czy tylko 8 godzin na dobę? Czy w tym systemie czasu pracy także mogą wystąpić nadgodziny?
Łukasz Prasołek
12 marca 2010 r.
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Zmiana systemu czasu pracy z podstawowego na zadaniowy
Pytanie:
W naszej firmie chcemy zmienić kierowcom system czasu na zadaniowy. Co musimy zrobić?
Monika Frączek
11 lutego 2010 r.
Systemy i harmonogramy czasu pracy
3610
3025
3603
5414
3622
3685
5660
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne nasze serwisy:
firmatransportowa.wip.pl
»
czaspracykierowcow.wip.pl
»
zarzadzajacytransportem.wip.pl
»
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo
Sprawdź szczegóły »
x