To, jaki będzie najlepszy sposób realizacji zamówień dla Twojej firmy, zależy w dużej mierze od typu produkcji, właściwości produktów, długości procesów produkcyjnych, jak również od sposobu planowania zapotrzebowania dystrybucji. Najważniejsze natomiast jest to, w jakim stopniu pozwoli Ci on zaspokajać wymagania klientów z korzyścią dla Twojej organizacji. Oczekiwania konsumentów nie dotyczą teraz już tylko samego produktu, jego ceny i jakości. Równie ważna jest dostępność konkretnej liczby wyrobów w odpowiednim miejscu i czasie. A zatem sprawne przygotowanie wysyłki zamówienia będzie wpływać na pozycję konkurencyjną Twojego przedsiębiorstwa.
Nikt z nas na pewno nie chciałby otrzymać zamówienia po terminie, niekompletnego lub towaru w stanie, który uniemożliwia jego prawidłowe funkcjonowanie. Niestety takie przypadki się zdarzają i negatywnie wpływają na poziom zadowolenia klienta. Jak je ograniczyć?
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź szczegóły »