x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
Uzyskaj dostęp
Zaloguj się
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Aktualności
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Przewozy na potrzeby własne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
x
Wyszukaj na stronie:
Uzyskaj dostęp
Załóż konto testowe »
Zaloguj się
x
Aktualności
Przewozy na potrzeby własne
Dokumentacja
List przewozowy
Zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu
Wykresówki i dane z kart do tachografu
Licencja transportowa, zaświadczenie npw
Umowy z kierowcami
Ewidencja czasu pracy kierowców
Jakie dokumenty mam okazać do kontroli?
Zaświadczenie o niekaralności
Certyfikaty kompetencji zawodowych
Regulaminy i inne dokumenty firmowe
Oświadczenie o dodatkowym zatrudnieniu
Zezwolenia na przewozy szczególne
Pojazdy i ładunki
Kabotaż, cross-trade
Problemy z ładunkami
Transport busami do 3.5 tony
Kontrole ITD
Przebieg kontroli
Kary i odwołania
Czas pracy kierowców
Czas jazdy
Przerwy kierowcy
Odpoczynki kierowcy
Inna praca kierowcy
Dyżury kierowcy
Załoga kilkuosobowa
Tachografy
Gdzie zaliczyć ten okres?
Czy muszę przestrzegać czasu pracy kierowców?
Kadry
Akta osobowe
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Wynagrodzenia
Rozliczanie czasu pracy kierowców
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Kontrole i kary PIP
Systemy i harmonogramy czasu pracy
Urlopy, zwolnienia, dni wolne
Zarządzanie
Polski Ład dla transportu
Logistyka i łańcuch dostaw
ABC jak założyć firmę transportową
Zarządzanie firmą
Problemy z klientami
Prawo dla kierowcy
Narzędzia:
Przydatne narzędzia
Procedury
Wzory dokumentów
Akty prawne
Podcasty i wideo
E-biblioteka
Informator transportowca
Odwołania od kar ITD
Zadaj pytanie
Zwiń
Filtruj treść
Rodzaj przewozu
Transport rzeczy
Transport osób
Przewóz na potrzeby własne
ADR
Odpady
Kraj
Polska
Niemcy
Francja
Wielka Brytania
Austria
Inne
Typ pojazdu
Ciężarówki po wyżej 3,5 t
Bus towarowy do 3,5 t
Autobus powyżej 9 miejsc z kierowcą
Bus do 9 miejsc z kierowcą
Pojazd specjalny
Filtruj
Strona główna
Słowa kluczowe
diety za podróże zagraniczne dla kierowców
diety za podróże zagraniczne dla kierowców
Chcemy zatrudnić kierowcę pojazdu poniżej 3,5 tony DMC, na jakich zasadach?
Pytanie:
Czy kierowcy prowadzącym samochód poniżej 3,5 tony należą się nadgodziny, ryczałt za noclegi oraz diety zagraniczne?
Karol Lankamer
25 sierpnia 2016 r.
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Jakie są różnice w zatrudnianiu kierowców pojazdów powyżej i poniżej 3,5 tony?
Pytanie:
Czy w obwieszczeniu o wypłacaniu diet w firmie prywatnej należałoby zawrzeć, że dieta dla kierowcy tira czyli powyżej 3,5 tony wynosi przykładowo 16 euro a dieta dla kierowcy busa poniżej 3,5 tony przykładowo 10 euro. Czy takie działanie będzie prawidłowe?
Karol Lankamer
25 sierpnia 2016 r.
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Czy do płacy minimalnej w Niemczech można zaliczać diety i ryczałty?
Pytanie:
Chciałbym jako przewoźnik zacząć realizować przewozy do Niemiec. Czy diety i ryczałty można wliczać do stawki minimalnej? Opinie w Internecie na ten temat są sprzeczne.
22 sierpnia 2016 r.
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Trzeba wypłacać diety za okresy odpoczynku w podróży służbowej
Pytanie:
Czy fakt, że kierowca przebywa przez 2 tygodnie za granicą nie narusza przepisów o okresach odpoczynku (odpoczynek dobowy, tygodniowy)? Czy dieta należy się za pełne 2 tygodnie przebywania za granicą (również za czas odpoczynku)?
30 czerwca 2016 r.
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Zatrudnienie kierowców pojazdów powyżej i poniżej 3,5 tony (cz. 2)
Pytanie:
Czy w obwieszczeniu o wypłacaniu diet w firmie prywatnej należałoby zawrzeć, że dieta dla kierowcy tira czyli powyżej 3,5 tony wynosi przykładowo 16 euro a dieta dla kierowcy busa poniżej 3,5 tony przykładowo 10 euro. Czy takie działanie będzie prawidłowe?
Karol Lankamer
16 maja 2016 r.
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Zatrudnienie kierowców pojazdów powyżej i poniżej 3,5 tony ( cz.1)
Pytanie:
Zatrudniamy kierowcę na umowę o pracę, który jeździ samochodem powyżej 3,5 tony. Wypłacamy mu za nadgodziny, za nocki oraz ryczałt za noclegi plus diety i wynagrodzenie zasadnicze. Jak powinna wyglądać umowa, gdy zatrudnimy na umowę o pracę nowego kierowcę busa poniżej 3,5 tony? Kierowca będzie wyjeżdżał również za granicę. Czy wystarczy ustalić wynagrodzenie zasadnicze plus dieta zagraniczna lub krajowa? Czy trzeba będzie płacić ryczałt za nocleg itd.?
Karol Lankamer
16 maja 2016 r.
Zatrudnianie i zwalnianie kierowców
Czy do płacy minimalnej w Niemczech można zaliczyć diety i ryczałty?
Pytanie:
Chciałbym jako przewoźnik zacząć realizować przewozy do Niemiec. Czy diety i ryczałty można wliczać do stawki minimalnej? Opinie w Internecie na ten temat są sprzeczne.
21 kwietnia 2016 r.
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
Archiwalny
Diety i ryczałt za nocleg za podróż do Włoch przez Austrię i Niemcy
Pytanie:
Wykonaliśmy transport samochodem ciężarowym na trasie:
załadunek 20.02.2012 r. na terenie kraju,
przekroczenie granicy 20.02.2012 o godz. 16.00 (PL/CZ),
podróż przez Austrię do Włoch,
rozładunek we Włoszech 23.02.2012 r. o godz. 13.00.
Powrót nastąpił przez Niemcy. W kraju pojazd był 26.02.2012 r. o godz. 20.00. W jaki sposób ustalić wysokość diet i ryczałtu za noclegi dla kierowcy lub właściciela firmy wykonującego ten transport?
Joanna Kaleta
5 kwietnia 2012 r.
Delegowanie, podróże, diety i ryczałty
3556
3557
3679
3040
3669
3670
3587
5670
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
Nagrody i wyróżnienia
Sprawdź inne nasze serwisy:
firmatransportowa.wip.pl
»
czaspracykierowcow.wip.pl
»
zarzadzajacytransportem.wip.pl
»
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź nasz portal - testuj przez 24h za darmo
Sprawdź szczegóły »
x