Manipulacje na tachografach stanowią spory problem w transporcie i są bardzo często wykrywane przez kontrolujących. Niestety zdecydowana większość oszustw na tachografach wynika z wyłącznej winy kierowcy, a często za to płaci firma i zarządzający transportem. Dodatkowo naruszenia te mają najczęściej wysoką wagę, co oznacza, że nawet jeden taki przypadek może spowodować badanie dobrej reputacji. Jak tego się ustrzec, jak sprawdzać kierowcę, czy możemy coś z tym zrobić? Na szkoleniu powiemy jak najczęściej oszukują kierowcy oraz jak w prosty sposób możemy to zweryfikować. Powiemy też jak jak odróżnić manipulację od pomyłki w obsłudze tachografu.
- dowiesz się jak najczęściej kierowcy oszukują tachograf
- będziesz wiedział dlaczego kierowcy oszukują, nawet w przypadkach, gdy nie muszą
- poznasz metody sprawdzenia kierowcy, które możesz zrobić sam w prosty sposób
- unikniesz wysokich kar oraz nie narazisz się na utratę licencji lub certyfikatu kompetencji zawodowych
- będziesz wiedział jak należy organizować pracę kierowcy, aby nie dochodziło do manipulacji
Adresaci szkolenia:
- właściciele firm przewozowych – transport i przewozy na potrzeby własne
- kadra zarządzająca transportem drogowym
- dyspozytorzy, planiści, specjaliści ds. kadr w transporcie drogowym
Program szkolenia:
Prowadzący szkolenie:
Adam Gorgol - prawnik, pracownik służb kontrolnych transportu drogowego z wieloletnim doświadczeniem, doradca DGSA w przewozie towarów niebezpiecznych (ADR), ekspert z problematyki transportu drogowego, w tym czasu pracy kierowców. Doświadczony szkoleniowiec kierowców, kadry zarządzającej firm i funkcjonariuszy różnych organów kontrolnych transportu drogowego. Autor licznych publikacji dotyczącej tematyki transportowej, w szczególności obejmującej problematykę tachografów i czasu pracy kierowców.
Zyskaj dostęp i korzystaj z:
Mam już dostęp
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.