Niemiecki parlament pracuje nad zaostrzeniem przepisów dotyczących odbierania odpoczynków tygodniowych w kabinie pojazdu. Chcą wprowadzić za to kary.
Od 1 października 2015 r. właściciele pojazdów o dmc powyżej 7,5 tony będą musieli zapłacić za przejazd po niemieckich drogach. Wtedy zmienią się także taryfy opłat drogowych.
Zmieniły się zasady obowiązku zgłaszania pracowników do na terenie Niemiec. Nie wszystkich trzeba zgłaszać do MiLoG. Zmienił się też numer faksu do zgłoszeń.
Berlin odpowiedział Komisji Europejskiej na upomnienie w sprawie przepisów o stawce minimalnej. Wskazał, że kierowcy przejeżdżający tranzytem przez Niemcy mogą być pracownikami delegowanymi, zatem należy im się stawka minimalna.
Rząd niemiecki zwiększył o 1100 km sieć dróg, na których obowiązują opłaty dla kierowców ciężarówek. Myto za przejazd będą musieli teraz płacić kierowcy pojazdów o dmc powyżej 7,5 ton, a nie jak dotychczas od 12 ton.
Nasi partnerzy i zdobyte nagrody
/WiedzaiPraktyka
/wip
Sprawdź szczegóły »