System e-TOLL niepoprawnie rozliczał przejazdy niektórych przewoźników. Nieprawidłowości wystąpiły na kontach 8,5% użytkowników. W ostatnim miesiącu nastąpiła korekta salda na ich kontach. Większość z przewoźników dowiedziała się o tym nie z jakiegoś oficjalnego pisma od operatora systemu, lecz po tym, że z ich bieżącego konta nagle zniknęła większa kwota niż powinna. Części przewoźników stan konta skorygowano natomiast w górę.
Korzyści
Na czym polegały błędy w obliczaniu opłat oraz czy sytuacja jeszcze się powtórzy?
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 29 zł netto (35.67 zł brutto)